Main Bowling Di Seremban Parade

Tatapan kali nie....
Hari tu masa pergi hantar anak aku di Kem Rasah, aku pergi merayau di bandar Seremban. Pusing-pusing bandar Seremban yang jalannya one way...kalau dah terlepas tempat yang kita nak tuju kita kena pusing dan pusing lagi jalan raya di Seremban dan baru ler dapat cari tempat yang kita nak tuju tu.
Aku sebenarnya tak familiar dengan bandar Seremban nie..aku cari tempat lepak dan terjumpa ler Seremban Parade nie..Sampai jer terus aku breakfast di kedai mamak kat luar Shopping mall nie..Then aku merayau dari satu tingkat ke satu tingkat, di sini ada Parkson kebetulan tarikh aku pergi ada offer giler punya..tapi handbag aku tak kembung so window shopping jer ler...
Selesai solat zuhur di tingkat 3 Seremban Parade aku terus gi isi perut dulu di food court di tingkat berapa entah dah kenyang aku gi main bowling sorang-sorang. Sampai di sana ramai gak bowlers, aku booking untuk 2 game....Dah lama tak main semenjak aku beranak kecik nie, bola bowling pun dah lama tak pegang nasib baik ingat jari jemari yang mana satu nak masuk ke dalam 3 lubang bola tuh...he he he...
Rak kasut...
Nie dia kasut yang aku pakai size 7....buruk jer ekkk...
Tapi sebelum tu sebelum bermain bowling kena ada kasut yang sesuai dan di sini disediakan kasut untuk bermain bowling,,,aku memakai size 7 (tanpa stokin) main belasah jer kasut nie walaupun rasa longgar...he he he....
Bola yang aku gunakan beratnya 12 paun....
ok ler...nanti aku story lagi...dah penat upload picture yg degil nie susahnya nak copy paste...daaaa......

Comments

Popular posts from this blog