Thursday, December 13, 2012

KISAH KEJIRANAN SAYA - PART 1

Semenjak aku pindah kat taman perumahan nie..macam-macam yang terjadi kat rumah aku...
Pertama  laluan air di dalam bilik air tersumbat, so air bertakung...cukup sebulan dua lagi pun bertakung...tak tahu ler apa yang menyebabkan ia tersumbat.....
Kedua kawasan perumahan nie penuh dengan kucing...depan, belakang, kiri, kanan...meow-meow.....habis laman rumah aku tahi kucing jer...busuk tu.....(aku fobia tahi kucing nie kena tutup hidung kalau nak bersihkan sebab nak termuntah aku...)
Ketiga kisah jiran aku nie....kelamin tak der anak , tapi ada 'something strange' macam masuk air jer....
pandang orang lain macam......
dengar-dengar dorang ada buat keje ..... (danger)

Alangkah bestnya kalau dapat jiran macam upin ipin nie....



Atau macam sponge bob pun boleh ler....


Psssttt...: bosan tahap harimau malaya hari ini.....