KUIH WADEY @ VADAI

Kuih Ulunthum Vadai

Nie aku nak story sikit kenapa ek kalau kita beli kuh wadey @ vadai nie mesti dorang letak cili hijau ??? Menjadi persoalan sampai sekarang...
Kuih wadey @ vadai nie selalu aku beli di pasar malam dan menjadi satu kemestian setiap kali kalau ke sana.  Biasanya favourite aku mesti wadei @ vadai yang lembut sebab rasa kacang dan dilawan dengan cili hijau yang aku suka ....gigit kuih wadey @ vadai, gigit cili sikit terasa kepedasan bersama kacang dhal....sedap wayyyy....hot....
Kalau uolls tahu kenapa disertakan sekali dengan cili hijau nie boleh ler kongsikan kat entry nie...bolehkannnn...(nakk tahu sangat jawapannya yang logik)
Rupanya banyak jenis kuih wadey @ vadai  dan resepi kuih wadey @ vadai aku selitkan di sini.....

MP : Favourite......yummyy....

Comments

Popular posts from this blog