AKTA DADAH BERBAHAYA, 1952





  Story Narkotik  telah terjawab dengan penjelasan dari I/O Bahagian Narkotik yang menjelaskan keadaan sebenar mengenai apa yang terjadi.


Suspen rupanya jumpa I/O di IPD tadi, rupa-rupanya aku disoal-siasat sebab penyewa rumah aku kena tangkap di bawah  akta dadah berbahaya Seksyen 39(A)(1).
Hukumannya penjara 3 tahun dan 2 sebatan rotan kerana memiliki dadah jenis syabu @ methamphetamine seberat  > 50 gm (itu yang diberitahu oleh I/O tadi).  Hot story lagi penyewa rumah sewa aku tiada ikatan yang sah sebagai suami isteri.... (geramnya aku dah tertipu dengan gayanya.....dia kata anak 3 orang...aghhhhh....)
Banyak story tadi tapi tak boleh citer di entry ini kerana aku tak nak mengaibkan sesiapa dan ada yang off the record...(dah macam artis ler pulak..hihi)

Kalau dia tak mengaku syabu tu dia punya uollss tahu tak aku kena naik mahkamah...(I see u at the court)
Ok ler tak nak citer panjang uollss baca ler dengan berhati-hati  dan khusyuk......

Sila ler tengok jaduah di bawah yea.....


MP : Sedih dengan generasi sekarang yang tidak pandai menggunakan otak dengan jalan yang betul...
       Sumber picture dari google

Comments

Popular posts from this blog