Hamper Dari Aeon Jaya Jusco

 
Awal Ramadhan hari itu boss aku suruh beli hamper untuk diberi kepada customer...  Apalagi aku pun ke Aeon Jaya Jusco di Bandaraya Melaka.  Aku memang dah aim pun hamper yang perlu aku beli harga dalam satu hamper RM 150 x 3 hamper = RM 450.00
Aku memang suka hamper yang ada kotak yang cantik, kalau aku ler dapat hamper ini aku akan pilih kotaknya sahaja......nak buat koleksi....hehe....
Apalagi masa aku beli hamper hari tu ada promosi kalau belian melebihi 
RM 100 mendapat baucar discount RM 5....
Cer kira belian RM 450, aku dapat berapa voucher......hehe.....jimat den...
itu yang aku redeem voucher masa beli Sembonia hari tu.....

MP : Siapa nak bagi aku hamper....meh lor copek, dah na ghayo nie ha....
eden cakap nogori jap.... ha....ha....
aku kalau balik bolah Alor Gajah memang cakap nogori...maklumler kek sompadan nogori.....
Kalau balik bandar Melaka dah cakap hawau, lahabau......hehe....

Comments

Popular posts from this blog