Santai Di Old Town White Coffee

Hot Chocolate
Pagi-pagi aku dah sampai di perkarangan Mahkamah Melaka Ayer Keroh 
untuk satu kes syarikat.

Kereta aku parkir di Aeon Jusco Ayer Keroh yang bersebelah dengan Mahkamah.
Bila masuk di ruang kamar di Mahkamah Seksyen, aku dapat tahu kes kena tangguh lagi sebab pihak defendan tak sihat. (alasan jer...)
Untuk release tension aku singgah pekena coklat panas (bersama lawyer)
 di Old Town White Coffeememang sedap dan pekat coklatnya.
Selepas habis minum dan discuss sikit, aku terus bayar parkir 
di mesin parkir yang disediakan,
 untuk member Aeon Jusco dalam 2 jam pertama (free yea), 
selepas jam seterusnya dikenakan bayaran RM 1.00, 
kalau non member dikenakan bayaran RM 1.00 untuk 1 jam pertama.
Sekian...Mood chaotic & discovery....

MP : sesekali orang belanja pun best......

Comments

Popular posts from this blog