Sesi Pemilihan Terbuka Perajurit Muda (Negeri Sembilan Dan Johor)


source from google

Ini ada informasi terkini dari web ATM mengenai Sesi Pemilihan Terbuka Perajurit Muda (Negeri Sembilan Dan Johor) yang akan diadakan pada 20 dan 20 Disember 2013 di Kem Iskandar Mersing dari jam 10 pagi sehingga 5 petang.

Tentera Darat Malaysia mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan memenuhi syarat untuk menghadiri sesi Pemilihan Awal Perajurit Muda Lelaki/Wanita TD. Calon-calon yang layak akan dipanggil untuk menghadiri sesi Pemilihan Akhir Perajurit Muda Lelaki Siri 174/2014 dan Perajurit Muda Wanita Siri 36/2014 yang dirancang pada bulan Februari 2014 seterusnya calon yang berjaya akan menjalani Latihan Asas Ketenteraan selama 6 bulan di Pusat Latihan Asas Tentera Darat (PUSASDA), Port Dickson, Negeri Sembilan yang dijadualkan pada bulan April 2014. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut sila klik URL tertera dibawah:


Dalam masa yang sama di lokasi berkenaan ada Sambutan Hari Ulang Tahun Gerak Khas Ke 48 Fasa 2 pada 20 ~ 20 Disember 2013. Jemputlah datang beramai-ramai, pelbagai acara menarik diadakan.

Kredit : sumber  & sumber

MP : Jangan buang masa lagi......operasi.....

Comments

Popular posts from this blog