Talian Internet Problem


sumber

Nampak gayanya aku hanya boleh online di office sahaja.  Talian internet di kawasan perumahan aku ada masalah fiber cable.  Actually talian internet problem dari tengahari semalam.  

So semalam aku ada buat report kepada pihak Telekom Malaysia (TM).  Ingatkan internet connection problem, tetapi tidak boleh settle.  Setelah nombor report diperolehi pihak TM akan memberi jawapan dalam tempoh 24 jam.  Tengahari tadi dapat sms dari pihak TM mengatakan 'svc disruption'.  Untuk keterangan lanjut aku dail 100 di bahagian kerosakan dan memberi nombor telefon dan nombor report bagi tindakan selanjutnya.  Operator TM mengatakan bahawa fiber cable rosak dan pihak berkenaan baru sahaja restore dalam tempoh 2 jam yang lepas.  

So tidak tahu bila boleh baik sepenuhnya. Mengikut sms yang aku dapat pemulihan dijangka pada 25/12/2013.  Bosan weeeiiii kalau tiada talian internet, banyak perkara akan pending sekiranya talian internet problem.  Sabar jer ler....hope talian internet akan segera pulih. 

MP :  Mood...hidup perlu banyak bersabar.....

Comments

Popular posts from this blog