Apa Dah Jadi Dengan Kotak Komen Ini?

The e-mail address you specified is already in use. (Do you already have an account?)
sabau jer ler......
SIGN IN WITH
OR REGISTER WITH DISQUS
 

Apa dah jadi dengan kotak komen Disqus ini? Aku tak boleh reply semula komen uolls kat blog, kejap
ok kejap tak.  Adakah semenjak aku menggunakan Samsung Galaxy Note 3 yang canggih ini sebab utamanya.  Puas aku tukar email dan password. Namun hasilnya nan ado.....Pagi tadi Cik Akak pun alami masalah yang sama dengan aku tapi beliau berjaya membuatnya kembali normal.
Sekarang masih lagi berusaha dan aku nak tukar kotak komen yang simpe dimple.  Nak google cara letak kotak komen simple nie....
Ada idea terbaik tak untuk blog aku ini? Please.....
MP: chaiyok....chaiyok....

Comments

Popular posts from this blog