Bila Bil Astro Tidak Dibayar....




Talian Astro dah unsubcribed pagi sabtu semalam.  Dah banyak kali customer service telefon mengingatkan tentang pembayaran bil Astro.  Tetapi kalau dah tak bayar tu taliannya tetap dipotong jugak.  No reason ....
Nasib baik sempat tengok Maharaja Lawak malam tu, kalau tak.... kena tengok online jer ler. Zaman sekarang ni banyak rancangan yang boleh ditonton melalui online.  Anak-anak aku kalau talian Astro dipotong dorang dah ready dengan cd memasing.  Banyak citer yang dipasang, start dari petang semalam sampai ke hari ini.  Paling aku suka tonton cd 'anak-anak Sidek', memang best jalan citernya.  Aku ada banyak koleksi cd nie.

Bagi aku kalau Astro dah kena potong (dah macam along kutip hutang) no execuse lagi, apalagi cari ler alternatif lain.  Aku tak kisah....jarang tonton tv, tapi jangan talian internet dipotong, alamatnya boleh berperang nanti...

MP : Bila nak bayar bil Astro nie.....? Tengah berperang dengan anak, dorang sama sibuk nak usik komputer nie, ipad aku sorokkan...oppsss...jangan beritahu yea....hahaha...

Comments

Popular posts from this blog