Jom Naikkan Trafik Blog 2014!

Jom Naikkan Trafik Blog 2014
Jom join segmen 'Jom Naikkan Traffic Blog 2014' yang dianjurkan oleh Mak Dara.  Klik banner di atas untuk join.

Blog ini merupakan blog berkisar mengenai kehidupan peribadi berdasarkan pengalaman sendiri dan pengalaman orang lain.  Ia lebih popular dengan menceritakan mengenai kehidupan TENTERA dari awal menyertainya di PUSASDA sehinggalah info-info terkini dalam bidang ketenteraan. Masih bertatih lagi dalam bidang blogging.  Suka terjah blog di bloggers bagi menimba pengalaman dan belajar dalam penulisan di blog.  

NOTA PENTING!!
Jika anda telah menyertai segmen ini anda perlulah terjah ke blog blog yang bakal mak berikan listnya nanti dengan sebanyak mungkin ye dan jangan lupa untuk tinggalkan jejak anda di blog itu.. Dan jika blog anda menerima lawatan dari yang menyertai segmen ini anda haruslah membalas lawatan mereka itu.. Dengan cara itu kita dapat membantu dalam menaikkan trafik blog sesama kita ..
Psttt.... Dari pengalaman mengadakan segmen beberapa kali tak berapa lama yang lalu, para peserta bukan sahaja mendapat menaikkan trafik blog mereka malahan ada juga mendapat follower baru dan lebih penting mendapat ramai kenalan baru.. so apa lagi moh le join ;)

MP : Jom join ler yea bagi menaikkan trafik blog kita......

Comments

Popular posts from this blog