Blog Bertukar Ke Warna Hijau


HANDMADE DANBO.jpg
sumber

Selamat pagi semua.....selamat hari isnin.....Ada yang monday blues ke.....? Hari ini aku off day besok baru masuk kerja.  So time cuti pun banyak kerja yang perlu dilakukan. Banyak perkara yang tertangguh, hope line internet nie tak meragam pulak.

Semalam aku dah tukar warna kulit blog ini kalau uolls perasan ler kan, sebelum nie warna merah dan sekarang warna hijau epal.  Tetapi masih lagi dalam keadaan nak baik pulih, banyak gadjet yang dah dibuang (buat berat blog jer...bagi ringan sikit) dan bertukar dan banyak yang nak dirombak dalam blog ini.

Slow and steady...maklum ler buat sendiri nak rombak semuanya dalam blog ini, semuanya try and error.  Cuba cari panduan kat tutorial yang ada pada rakan bloggers.  Tapi tang header tu yang payah sikit....maklum ler belum begitu arif lagi tentang itu....Kalau nak bermain dengan coding aku bukannya reti sangat.....aduhai....

Hope jangan tukar siaran anda dan terus singgah selalu kat blog aku yea.....akan ada perubahan demi perubahan sempena tahun 2014 yang mencabar minda ini.....

Kalau ada cadangan tentang blog aku ini please beritahu yea...idea anda menjana minda....hihi......

MP : Nak bawa my girl pergi klinik jap...selsema dan batuk.......

Comments

Popular posts from this blog