Kereta Rosak Hari Ini


Pagi-pagi nak hantar anak aku ke sekolah kereta ni dah buat hal.  Start suis menyala tapi enjin tak boleh on.  Setelah beberapa kali mencuba baru ler enjin boleh dihidupkan.


Sebenarnya dari hari sabtu lalu keter ni ada buat hal, tapi bila start ok pulak.  Hari ni memang dah kena lagi, balik dari sarapan tadi ia buat hal lagi, langsung tak boleh start.  

Terpaksa ler aku dan my husband menapak balik ke rumah dalam erti kata lain....berjoging dalam hampir 2 kilometer... nasib baik tak kena kejar anjing, maklum ler kat situ banyak anjing liar. Dah lama tak joging, kurang lemak aku 1 kilo...hihihi....

Tak tahu lagi hari ini aku nak pergi keje naik apa, my kancil pun rosak jugak belum repair lagi.  Ikutkan aku cuti jer....

MP : good luck buat semua bakal perajurit muda yang sedang dan akan mengikuti pemilihan akhir yang tengah rancak berjalan di kem- kem terpilih....
Buat my son ini baru permulaan episod, selamat kembali ke Sabah...do your best...
Entry melalui samsung galaxy note 3...

Comments

Popular posts from this blog