Shopping Di ZALORA

Zalora


Attract 413
Zalora

Pagi tadi aku ada order kasut sukan dari Zalora.  Actually inilah first time aku order barang dari Zalora.  Itu pun kenangkan aku ada terima voucher discount RM 50 dari Zalora.  Storynya ada di sini.


Voucher ini expired pada hujung bulan ini, akibat kesibukan aku pada awal bulan hari tu, hari ini baru dapat nak menjengah website Zalora.  Puas aku membelek barangan yang wajib dan yang aku perlukan sesangat dari Zalora. Akhirnya aku telah memilih kasut sukan yang berwarna L.grey/Fuchsia.

Aku order pagi ini dan dijangkakan dalam tempoh 3 hari bekerja sampailah kasut sukan yang aku order tadi.  Tak sabar nak tengok kasut sukan ini. Maklum ler kasut sukan yang lama dah semakin tak sedap mata memandang, cari ler yang baru yea.....lepas ini boleh pergi joging dan ke trek seperti dulu-dulu...hihihi...

Jom klik kat sini, banyak barangan menarik di Zalora....

MP :  Beritahu kawan-kawan, adik, abang, kakak.......Zalora......

Comments

Popular posts from this blog