Wednesday, April 23, 2014

Lunch Mee Goreng Mamak


Lunch tadi aku makan mee goreng mamak.  Itu pun selepas pukul 2 petang baru dapat makan.  My colleague hari ini pergi makan kat luar, so aku kirim tapau jer ler.  Mentang-mentang ler boss dan sewaktu dengannya takder langkah panjang ler korang yea.

Mee goreng mamak ini harganya Rm3.50...banyaknya sampai aku tak habis makan. Memang sedap tapi tak berapa pedas.  Dah petang-petang ini pulak my colleague beli kuih lagi...mana nak sumbat nie...perut dah macam ketat jer nie....@ semenjak makan Harum Malam selera makan dah kurang...opss....

MP : Merdeka minggu nie...boss takder....