No Monday Blues

sekadar hiasan

No Monday Blues.......Hari ini memang tiada monday blues.  Pagi-pagi dah busy....  Boss pulak call dari Perth dan menyuruh aku upload versi Viber kat Samsung Note 3 supaya senang dia nak call.  Maklum ler penggunaan viber selalu digunakan sekiranya my boss ke oversea.  Melalui viber kita boleh membuat free call.  Aku pulak memang tak guna viber, malas nak guna tapi nak tak nak terpaksa ler upload.

Sehari suntuk aku busy, lunch pun hampir ke jam 3 petang.  Dokumen ini perlu disiapkan hari ini juga dan diserahkan kepada lawyer.  Memang stress kalau kerja ada due date. Sampai ke petang ler aku tak buka blog.  Malam ini baru ada entry dan baru nak menjengah blog uolls......

Rajin-rajin ler singgah kat blog aku yeah....

MP :  Fly sana fly sini.....fly...fly...fly...

Comments

Popular posts from this blog