Line Internet Problem


Dah 2 hari line streamyx kat rumah aku problem.  Puas aku set up semula. Hari ini baru aku nak check wire telefon ini yang connect ke modem.  Bila check aku dapati tiada nada dan cuba sambungkan semula wire ini. Tetapi itu adalah masalah sampingan.  Lampu modem nie tak semuanya menyala.

The big problemnya ialah aku kena call pihak TM untuk refresh talian internet ini.  Pagi tadi dah call pihak TM tetapi tak setel.  So balik dari shopping tadi aku call semula pihak TM dan password SSID dan WEP perlu diubah ke password yang lain.  Akhirnya.....akhirnya sukses dan talian internet boleh digunakan semula.


Kalau talian internet dah ok baru ler aku boleh online.  Dari semalam aku gunakan Note 3 (biasa dekstop) dan talian internet UNIFI anak aku punya. Talian UNIFI ni tak semua tempat boleh dapat line, tempat-tempat tertentu jer yang dapat.

MP :  chaiyok...chaiyok...baru jer lepas buat kek batik......yummy.....

Comments

Popular posts from this blog