MeLipat Kain Baju Diajar Sedari Kecil


Aku memang agak malas time nak lipat kain baju....nampak tak bertimbun tu 2 bakul kain baju tak berlipat. Maklum ler anak ramai....hihi.....Basuh baju memang rajin tapi kalau bab lipat kain baju memang ikut mood.  Kalau datang time malas memang 2 @ 3 hari baru lipat, itu pun ikut bakul baju kalau dah penuh melimpah ruah memang kena lipat.  

Kalau ada anak aku yang twins tu memang aku suruh dia jer lipat.  Jangan tak tahu sedari kecil my twins nie aku dah ajar lipat kain baju.  Memang aku suka dorang lipat kain baju, sebab kemas dan teratur, bersize jer lipatannya....siap tersusun rapi ikut siapa punya kain baju lagi.  Kemudian aku ler amik susun dalam almari. Dapat yang twin lelaki tu sekarang dah masuk army senang jer ilmu melipat kain baju tu dia dah amalkan dari kecil.  Kalau dia balik bercuti awal tahun hari tu aku suruh dia jer lipatkan. Dalam tentera semuanya kena kemas dan teratur.

Sedari kecil kita sebagai parent kena ajar anak-anak lipat kain baju nanti dah dewasa dah kahwin senang. Bertuah dapat suami tahu lipat kain baju. Tetapi ada di kalangan suami memang tak pernah dan tak nak ambil tahu  @ tak suka nak melipat kain baju nie....

Sekarang dah ada servis untuk melipat kain.  Klik sini untuk keterangan lanjut.  Bagi wanita yang berkerjaya keluar pagi balik malam dan tiada masa untuk melipat kain baju boleh ler mendapatkan servis ini.

Photo: Bismillah

Pagi ini bergerak ke KL dan putrajaya.

Ada talk bersama usahawan dan belia.

Moga dimudahkan urusan .

Ada hadiah disediakan waktu talk di putrajaya

Hadirkan diriya
Slot kami pukul 5ptg - 7ptg

#festivalbelia
#1malaysia
#belia
#servislipatkain

www.servislipatkain.com


MP :  Aku lipat sendiri jer.....

Comments

Popular posts from this blog