Tuesday, May 13, 2014

Tugas Hari Ini


Hari ini cuti Wesak Day.  Anak-anak pun cuti ler yea.  Apa aktiviti hari ini ? Walaupun minggu ini ada exam untuk sekolah agama tapi kena ler lakukan senarai kerja kat bawah nie yea.....

i)    Kemas mainan
ii)   Kemas katil
iii)  Sapu lantai
iv)  Kemas meja
v)   Buang sampah

Ini tugas untuk anak-anak aku, kena lakukan jugak...dah macam tongkang pecah kotak mainannya...banyak sangat mainan dan buku-buku yang tak disusun betul.

Tugas aku hari ini takkan memantau jer....aku pun terlibat sama jugak.  Kalau tak memang tak gerak ler tugas-tugas tersebut.

MP :  Penat jugak nie......