Layan Cendol Di Hari Minggu

Cendol Durian

Hari minggu lepas aku pekena cendol.  Masa tu aku baru balik dari shopping Kipmart yang baru dibuka di area Batu Berendam Melaka.  Gerai Cendol ni pulak memang aku dah lama target nak singgah tapi tak berkesempatan.  

So kebetulan lalu di situ aku dan dak bang singgah ler untuk merasai kelazatan cendol ini. Aku rasa cendol biasa berharga RM2.00 manakala dak bang rasa cendol durian yang berharga RM 3.00.  Kat gerai tu juga ada dijual cendol pulut + durian, tapi aku tak test lagi. Memang sedap tapi macam tak puas ler pulak....takpe next time boleh singgah.  Cendol nie kalau time cuaca panas telan jer dah hilang terus menerus masuk ke dalam perut....hihi


sedapnya cendol durian

MP :  Tempat lain harga cendol nie berbeza.....dah lama tak rasa cendol kat Banda Hilir yang sedap bangat tu.....

Comments

Popular posts from this blog