Monday, June 9, 2014

Monday Blues - Penat !


sumber : google

Selamat Pagi semua.......Hari ini memang meletihkan, penat sangat, kepala pula sakit..... Ini mesti gara-gara makan nasi beriani kenduri kahwin semalam.  Semalam ada 2 jemputan kenduri kahwin, satu di Taman Kemendor, Jasin dan satu lagi kat kampung aku.  

Majlis perkahwinan di kampung aku berlangsung tak jauh dari rumah. Anak sepupu aku kahwin....pengantin 4 semalam... meriah sungguh.  Lauk pauk yang dihidangkan sedap dan ada pelbagai menu sampingan antaranya laksa, cendol dan rojak kuih udang.  Aku makan laksa sebab perut ini dah diisi dengan nasi beriani di rumah pertama tadi.


                    Sate                                               Tomyam

Malam tadi pula pekena sate dan tomyam berhampiran Jakel. Lepas makan singgah Jakel, dengar iklan macam murah tapi tengok macam hawau jer....Nak beli kain buat sarung bantal semeter sampai RM10.50 macam beli kain ela buat baju jer......terus keluar dan tiba-tiba  jer kepala nie sakit.......aduhhh....sakit tengok harga sama jer...tak der ler murah mana pun.....


MP :  Gambar majlis kahwin takde, malas nak ambil...nanti orang kata macam reporter pulak.....kalau sempat aku blogwalking karang.......letih nie....mood penat....