Bila Rajin Update Entry Dan Blogwalking

NUFFNANGERS WHO RECENTLY VIEWED YOUR BLOG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Thanks uolls yang rajin singgah sini....


Dari bulan puasa lepas, Hari Raya Aidilfitri sehingga ler dah habis raya blog aku sememangnya jarang-jarang berupdate. Dalam seminggu hanya satu atau dua entry jer yang update.

Itu belum lagi blogwalking.....memang tidak arr....amat jarang terjah blog kengkawan. Kalau ada pun hanya yang rajin update di facebook. Klik mana yang ada jer...

Akibat jarang update entry dan blogwalking maka networking pun agak jatuh merudum, itu belum lagi ranking alexa....memang beribu-ribu lemon banyaknya. Jauh berbeza sekiranya kita rajin update blog.

Bila baca blog kengkawan banyak perkara yang aku ketinggalan... ada info terkini, banyak peristiwa menarik dan suasana muram yang terjadi pada uolls......bila baca rasa havoc sangat nak tahu....lagi dan lagi....

Tapi semenjak awal bulan ini setelah keadaan agak reda dan suasana rasa agak aman sikit baru ler aku mencari rentak untuk update entry dan blogwalking.  Dulu kat office agak jarang dan susah nak buka blog.  Hanya terjah melalui smartphone jer.  Dalam minggu ini my boss dan 2 orang colleague takde di office dorang pergi Perth. Seminggu nie jer aku free sikit.  Next week busy ler gamaknya....aduhai....

Terima kasih kengkawan yang sudi singgah dan komen kat blog aku.....sayang uolls...


MP :  layan blog....bila keyboard nie dah mula menari-nari, bila idea datang mencurah-curah, bila blog rajin diupdate, bila networking makin kuterjah... 

Comments

Popular posts from this blog