Monday, September 22, 2014

Selamat Kembali Ke Sekolah

Gunting rambut sebelum kembali ke sekolah

Cuti sekolah selama seminggu terasa sekejap sangat....bukan anak-anak jer bersuara tapi mak pak budak pun sama bersuara jugak.

Kalau time cuti sekolah boleh ler bangun lewat sikit tapi sekolah dah bermula anjakan waktu tu berubah.  Takkan nak bangun lewat kang lewat pulak sampai sekolah.  Dapat pulak hari pertama sure beratur mak bapak menghantar anak memasing ke depan pintu sekolah.

cuti dah habis yea.....

So mak bapak budak jangan nak monday blues sangat hari ini yea.....semangat sikit....eh...semangat banyak mana boleh sikit...hari rabu ini kita dah nak tengok anak bulan sempena menjelang Hari Raya Aidiladha. Bulan Zulkaedah pun dah nak sampai penghujungnya lepas nie bulan Zulhijjah akan menjelma....Banyak amalan dan fadilat di bulan Zulhijjah...google ler sendiri....tak pun tunggu ler entrynya nanti yea.....


MP :  Berdebar-debar minggu ini......anak lelakiku akan mengikuti OPS PASIR selama 3 bulan di................biarlah rahsia.....rahsia kerajaan .....