28 November Hari Jadi Aku.....




Alhamdulillah.......hari jumaat yang mulia ini bertambah usiaku setahun lagi.  Terasa penuh kedewasaan dan keterujaan bila usia dah makin meningkat.

Terima kasih kengkawan, adik beradik dan saudara yang mengucapkan selamat hari ulang tahun di whatsapp, facebook, wechat, email, sms dan sebagainya....macam retis ayat nie...hahaha.....tapi...tapi...bila buka google banyak kek untuk aku macam picture kat bawah nie.....


Happy Birthday Sukma!

Ingat bila hari jadi hari ini keluar ler gaji...tapi dak amoi kat office nie salah tulis date....dia tulis date besok 29 November....ko rasa....aku tak menyirap....hawau betul ler....aku dah plans baik punya.  Besokkan aku nak gi holiday kat sempadan....sempadan Melaka Negeri Sembilan jer.....ini bermakna gaji aku akan keluar 1 Disember next week.....aduhai....boss pulak dah fly ke Australia....kalau tak.....aku suruh buka cek lain.....

Hujung minggu semuanya siaran tertunda...ehhhh bukan siaran yang dah dijadualkan. Rajin-rajin ler singgah sini yea.....banyak draft yang tertunggak belum siap lagi....perlahan-lahan kayuh....nanti aku siapkan entry secepat yang mungkin (kalau aku tak busy).......banyak story nie.....


MP :  Selamat bercuti.......

Comments

Popular posts from this blog