CityLink Yang Lembab

Pagi-pagi lagi hati aku dah panas khidmat courier service City-Link Express Yang Lembab.
Aku tunggu courier yang dihantar oleh Petronas Dagangan Berhad.  Dokumen dicollect pada petang isnin lalu tapi sampai tika dan saat ini dokumen berkenaan tak sampai lagi.
Bila aku call dorang cakap dokumen tu tak jumpa dan mereka akan cari  dan call me back. But aku call dorang lagi buat kali ke 2. Dah ler PDB menggunakan alamat office lama dan City-Link pula tak reti nak call customer.
Service City-Link tidak sehebat Pos Laju  hari ini pos besok sure sampai ikut kawasan.
Office aku nie kat town bukannya kawasan ulu kampung sana....
Lastly refer consignment nombor baru dorang jumpa then aku suruh budak despatch office pergi ambil dokumen tu sebab ia urgent. Rider City-Link pulak dah keluar sepatutnya dorang bertanggungjawab ke atas dokumen yang dihantar oleh customer.




All shipment travel activity is displayed in local time for the location

Monday, June 10, 2013                                                                   Time

Shipment Collected                                                                         04:36 PM
Shipment Bound for MALACCA, MALAYSIA                                10:24 PM
Delivery Station acknowledged as MALACCA, MALAYSIA       10:24 PM
Tuesday, June 11, 2013                                                                 Time
Received by                                                                                        07:16 AM

MP :  Selalu guna courier Pos Laju bila kirim bungkusan kat anak di PUSASDA......

Comments

Popular posts from this blog