Posts

Showing posts with the label computer

Kelebihan Wireless Mouse

Image
Wireless Mouse Mouse computer yang aku gunakan kat rumah dah sengal-sengal sikit.  Time aku gunakan mouse nie berlari-lari cursornya.  So daripada aku lepaskan marah kat mouse yang lama,

Beli Wireless Mouse Dapat 5 Free Gift

Image
Wireless Mouse Hari tu aku ada pergi kedai komputer untuk repair komputer yang ada virus .  Sambil tu memang nak cari mouse baru, mouse lama aku tengah sengal-sengal (sakit rasanya).

Bila Virus Melanda

Image
source from google Pergghh...pagi nie baru nak update kat wall blog, sabtu petang hari tu my PC pergi hantar klinik sebab sakit.  Di dalamnya banyak virus malware dan sakit tulang belakang yang my PC