Tuesday, February 5, 2013

NAK JUAL BUAH LIMAU


"Besok bang Kimi nak jual buah limau nie kat sekolah", boleh tak mama? Perbualan antara aku dan anak lelaki yang berusia 8 tahun....(rasa nak gelak bila aku dengar dia cakap macam tu...)
Bila aku tanya nak jual berapa sen? Dia kata nak jual RM3.00 sebiji ....ha ha ha...lawak ler tu...mahalnya...
Buah limau nie size XL...customer bagi kat my hubby petang tadi...
Agaknya dia tengok buah limau nie banyak dalam 1 kotak tu ler yang nak dia fikir nak jual......
Dalam hati nak kumpul duit ler tu untuk beli helicopter...( sanggup berjimat dalam belanja sekolahnya )










p/s : simpan duit sendiri, tiap-tiap hari kira dah cukup ke belum nak beli helicopter....
        biar ler dia belajar berjimat...helicopter mainan jer...yang mahal tuu...