Rumah Sewa

Selasa 04/01/2011

Aku cukup geram dgn budak Kolej Professional Mara Melaka yang menyewa rumah aku, dah ler pengotor tinggalkan begitu byk sampah di dalam rumah, rumah aku rosak teruk.....
Pintu gril, pinti sliding, pintu dapur rosak, tingkap sliding rosak, 2 toilet bowl rosak, dinding rumah bertanda kotor..... Lepas tue tinggalkan brg2 peribadi di dalam bilik air dan kat balconi......

Lepas tue tadi ada lak penceroboh ambil barang dlm rumah aku tanpa minta izin daripada aku, rosak pintu gril rumah aku... Dia org nie memang takder sivik dan beradap.... Sekolah tinggi tapi perangai macam zaman jahiliah.....Semoga ALLAH membalas sikap dia orang.

Kos aku nak repair rumah aku begitu banyak???? Sapa nak tanggung ada dia orang kisah. Serik aku nak sewa dengan bebudak kolej ini, tak reti jaga rumah sewa dah ler tu pengoto lagi.......eeeeeeee.


Comments

Popular posts from this blog