Lama Menyepi




Assalammualaikum......
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri......


Lamanya saya menyepi kat blog ini.  Banyak story yang nak dikongsikan tapi jari jemari ini rasa macam malas nak menaip di papan kekunci yang banyak berjasa .....Banyak strory yang disimpan dalam folder belum dikemaskini lagi...


Sambil menaip ini sempat ler jugak aku makan kek almond yang masih panas lagi.,...yummy...Balik dari kerja tadi aku dah buat persiapan untuk membuat kek.  Almond ini diimport khas dari Australia. Daripada letak kat office tak tahu nak masak apa, my officemate suruh aku bawa balik....dalam, kepala nie aku dah fikir nak buat kek.  Nak buat biskut almond rasa takde masa...Bila buat kek laju jer tangan nie menggodek....ermmm.   Penuh kacang almond aku taburkan kat kek nie..maklum ler benda free...hihihi...

Ok dear...ketemu lagi yea....

MP :  I Luv U......


Comments

Popular posts from this blog