Segmen I Love Nuffnang by Dunia sebenar Shida

Segmen Shida

Segmen menarik dari Shida ini ada kelainan sikit.  Kita kena story mengenai pengalaman dengan Nuffnang. Apa yang menariknya Nuffnang ini yea......

First time aku dapat cheque dari Nuffnang memang happy, siap copy simpan cheque yang Nuffnang bagi walaupun permulaannya jumlahnya tak seberapa tapi ia berbaloi.  Cheque kedua pun sama memang happy jer dapat.  Hasil dari iklan yang ada kat blog Nuffnang telah memberikan kredit pada para blogger yang memasang banner iklan Nuffnang.

Sekarang aku peram duit Nuffnang untuk pengeluaran yang ketiga sehingga aku rasa puas hati dengan nilai Ringgit Malaysia baru ler aku cash out nanti.

Kini dah 2 tahun aku bersama Nuffnang dan pelbagai iklan yang bertandang kat blog aku. Jom join segmen dari Shida dan banyak hadiah menarik yang disediakan.  Segmen ini tamat pada 28 June 2014 (Sabtu) ini.  Klik banner di atas yea.......

MP :  Layan segmen......

Comments

Popular posts from this blog