Perjumpaan Kelab Honda Stream Di Port Dickson


Hari ini aku join kelab Honda Stream yang membuat perjumpaan di Port Dickson.

Sampai sahaja di Primaland Resort Port Dickson marshall sibuk menyusun kereta-kereta untuk bergambar. Masa tu cuaca memang panas berdengkang. Gambar tak banyak aku snap. Aku duduk dalam dewan jer sementara menunggu aktiviti nie...

Ada pelbagai kelab Honda antaranya 1Streamer, Mystream dan ada lagi, tapi aku tak tahu sebab first time join.  Kesemuanya yang memiliki kereta Honda Stream.


Usai seisi suai kenal kita orang budak-budak Melaka check in Sri Ratu Hotel & SPA...( nanti aku citer hotel nie yea....) Budak-budak KL, Selangor dan negeri lain menginap di Primaland Resort.


Layankan dulu picture nie yea....cuaca kat Port Dickson sejuk...hujan dari petang tadi. Hujan-hujan pun aku layan cendol bakar....hihihi


Nanti aku story lagi...dah maghrib nie...

MP: sejuk.....

Comments

Popular posts from this blog