Cuti sekolah Sudah Bermula


Cuti sekolah dah bermula, bagi negeri-negeri tertentu dah mula cuti hari ini.  Tapi cuti sekolah akhir tahun ini hanyalah 6 minggu sahaja. Jikalau nak dibandingkan dengan tahun-tahun lepas, tahun ini agak singkat.

Selamat bercuti buat anak-anak dan adik-adik semua.  Buat kawan-kawan yang bergelar pendidik selamat bercuti juga yea....tapi ada juga yang agak busy time cuti sekolah ini. Dorang ada yang dah standby menunggu result UPSR next week dan ada juga yang mengikuti kursus. Apa-apa pun penuhkan cuti ini dengan aktiviti yang berfaedah. (cikgu-cikgu nie baca blog aku)


Ke mana cuti panjang ini...? Dah tentu ada yang sudah sampai di kampung berjumpa atok dan nenek. Ada juga yang bercuti di tempat menarik bersama family. Aku....aku....masih kerja lagi di keyboard warrior ini...hihi.... Next week punya plan nak ke pantai Port Dickson join group Honda Stream...dengarnya ramai yang akan turun nanti.  Tiket hotel pun dah booking....Tapi cuti panjang sikit bulan Disember nanti....ke mana.....tunggu......Happy holiday.......

MP : Nak cuti kepala pula sakit....aduhai....

Comments

Popular posts from this blog