Bestnya Dapat Cek Nuffnang

cek dari nuffnang

Dari pagi semalam hingga petang tadi memang agak busy kat office. Ini bila Petronas Mesralink sedang upgrade sistem.  Bila buat order nak fax tak lepas-lepas, nak tengok sistem dah tentu tak boleh, call pulak memanjang jer engaged so send e-mail.

Tetapi nak tunggu email punya ler lama.....memang fed-up.  Petang tadi baru dapat reply email dan baru jer boleh tengok sistem yang dah di upgrade. Oppsss....oh yea tentu uolls tanya apa kerjaan aku ek....aku bukan kerja dengan petronas @ shell tetapi terbabit dalam bidang oil & gas...(dah macam Amran Facebook tu....haha....)

Ok...kita tutup citer nie....nampak tak cek dari nuffnang kat atas tu...semenjak berblog ini merupakan cek ketiga yang aku dapat dari nuffnang dan ini merupakan jumlah yang banyak sikit dari cek pertama dan kedua. Bersyukur sesangat time hujung-hujung tahun boleh ler top up duit untuk pergi holiday....Terima kasih Nuffnang dan uolls jugak yang sudi singgah sini dan tinggalkan komen.  Banyak blog yang aku dah lama tak singgah dan jarang-jarang baca.  Kekangan masa kat office agak terbatas nak klik sana sini.  Kalau ada kelapangan aku akan singgah yea.....


MP :  Kita sering dibatasi....realiti dan fantasi.....

Comments

Popular posts from this blog