Happy Anak Bagi Hadiah Birthday


Hari isnin lepas ada courier skynet hantar sms mengenai barang yang perlu di collect di skynet @ dihantar sekali lagi ke alamat aku.
 Memang pelik....biasanya semua courier aku letak alamat opis. Bila aku collect courier ini dan buka lagi ler aku hairan....sapa pulak yang hantar kat aku. Nak kata aku menang segmen memang tidak ler....



Disebabkan this week aku busy, aku perapkan jer courier ini. 
Sehingga ler siang tadi dapat wechat dari anak perempuanku...dia tanya ada dapat courier tak...setelah berbasi-basi tanya baru ler dia cakap ini hadiah birthday...suspen...terkejut...happy..
Serius cakap aku hanya buka kotak sahaja belum sempat membelek barang apa yang ada dalam kotak.  Tapi kan bila buka kotak memang wangi...apa brand minyak wangi pun aku tak tahu, yang aku tengok made in Italy. Bila tanya anak berapa harga dan beli kat mana dia suruh download apps carousell.  Nak suruh aku suspen ler tu.  Bila search set Cheap And Chic Moshino Chic Petals....Perggh...tengok harga RM110...nie mesti guna duit PTPTN...huhuhu
Teruja dapat hadiah ini yang paling best bila anak bagi....tapi...tapi...tapi...set hadiah ini wangi tau....
Dah dua bulan tak bersua muka dengan anak perempuanku yang study kat UIA Gombak. Every week ada kelas....

Baru dapat whatsapp dari anak yang sedang operasi di pulau kat Sabah....beberapa hari generator down...wish my birthday....

MP: Mood happy...havoc...

Comments

Popular posts from this blog