Kalendar Dan Diari Tahun 2015


Bulan disember ini ramai yang mendapatkan diari dan kalendar untuk tahun baru 2015.
Jikalau di shopping mall kelihatan banyak sekali diari dalam pelbagai design yang menarik.  Aku suka menyimpan diari-diari lama ini sebagai koleksi. 


Semalam boss aku ada berikan diari dari exxonmobil....diari besar nie siap ada calculator lagi.  Maklum ler aku kan bekerja dengan syarikat oil and gas so sebagai dealer dah tentu dapat kalendar dan diari untuk customer.


Kalendar dari Petronas nie amat menarik. Aku suka sebab didalamnya ada lukisan menggunakan kertas surih bagi menunjukkan gambar yang real.


Walaupun begitu aku paling suka kalendar kuda tu....senang nak tengok....kalendar tu sesuai untuk sepanjang zaman.

MP: aku masih simpan diari kosong yang berusia lebih 10 tahun....

 

Comments

Popular posts from this blog