MENANG HADIAH DI HARI TERBUKA ATM

Hadiahnya
Semalam aku pergi hari Terbuka ATM di Kem Terendak, Melaka.  Berbaloi-baloi pergi ke sana kerana aku memenangi hadiah tempat ke-3 di dalam pertandingan memasak yang dianjurkan.
Sampai saja kat khemah Kor Perkhidmatan, dorang pelawa aku masuk pertandingan memasak...apa lagi bukannya susah nak memasak sebab barang dah sedia ada...ala memasak barang-barang yang tentera masak di dalam hutan tu....
Ada 3 menu yang disediakan.  Peserta hanya memasak barang yang disediakan dan buat ler decoration pada masakan  tersebut.
Bahan-bahan dimasak di dalam musting dengan menggunakan lilin..(puas aku cari bawah meja ingat ada gas)
Peace....
                  Berpeluh gak memasak nie tetapi best bila ada supporting dari anggota ATM.  Pentingnya penggunaan alatan memasak dan bahan-bahan yang simple tetapi sedap bila memasak di dalam hutan. Ohhh..begini caranya nak membakar lilin menggunakan tungku yang disediakan....
Rasa teruja bila mendapat barang rangsum ATM diberikan kepada peserta masakan.
Dah lama tak rasa barang-barang rangsum nie...sedapppp....

Rangsum Tempur
nama dia musting


Tengok deco yang aku buat meriah...

masakan peserta....

senyum jer kak sarjan nie
dengan anggotanya

MP : Bestnya di hari Terbuka ATM....Next nanti aku story lak suasana di hari Terbuka ATM ....

Comments

Popular posts from this blog