Monday, January 27, 2014

Keyword Mencari Jodoh Tentera Darat 2014


Keywords                                   

mencari jodoh tentera darat 2014


Keyword 'mencari jodoh tentera darat 2014' masuk kat blog aku minggu lepas.  Siapa pulak yang nak mencari jodoh dengan abang-abang askar ni?  Cuba angkat tangan, mesti ramai yang mencari calonnya.

Kenapa ada orang yang mencari jodoh dari tentera darat ni?  Mesti ada sebabkan......
Aku rasa antaranya sebab abang-abang askar ini bila memakai uniform tentera tak kira ler dari baju no.1, no. 2, no. 3 atau baju no. 7 (baju sukan) pun nampak hensem dan bergaya. Dapat pulak badan dorang memang tegap dan menjadi tarikan anak-anak gadis di luar sana.  Kalau abang-abang komando yang muka nampak ganas tu ramai tak yang cari? Mesti ada yang minat yea.....

Keduanya aku rasa gaji abang-abang tentera darat ini dah semakin menarik.  Kalau dulu-dulu bila pak mertua @ mak mertua tanya keje apa? Jawapannya kerja sojar....bangga weiii bila dapat menantu kerja sojar....sebab banyak kemudahan bila berkhidmat dalam tentera ni....

MP : Pantang berundur melainkan Operasi......