Cosmoderm Menjadi Pilihan



Hampir masuk tahun ke dua aku guna produk Cosmoderm.  Menariknya produk ini ia memang sesuai untuk kulit aku.  Tak seperti produk yang lain, banyak produk yang aku dah cuba.  Lastly produk cosmoderm ini yang betul-betul sesuai dengan tona kulit aku.


Lain orang lain kulitnya dan ikut peringkat umur.  Untuk peringkat umur macam aku Cosmoderm Vitamin E Series yang kuning oren ini amat ler sesuai. Kalau remaja cosmoderm tea tree.

Antara produk cosmoderm ialah Vitamin E Facial Scrub, Vitamin E Cleanser, Vitamin E Toner dan Vitamin E cream 3000 IU  with Rosehip Oil.  Aku memang puas hati dengan hasilnya.  Dari segi harga memang ia berbaloi tidak ler mahal sangat macam beberapa produk lain tapi hasilnya memang zero. Produk ini aku beli di farmasi di Bandar Melaka, siap ada discount lagi.

MP :  Dalam peringkat umur begini penjagaan kulit amat penting tapi nasib baik kulit muka aku tiada jeragat.

Comments

Popular posts from this blog