"Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April"

Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April
Aku suka banner Fizgraphic nie....kelip-kelip ku sangka api...haha...
Aku nak masuk dalam bloglist fizgraphic sebab aku nak tersenarai dalam listing beliau yang mempunyai following yang ribu-ribu gitu...lagi satu segmen nie aku tahu dari MIA....blogger yang disukai ramai....
Kekuatan blog nie lebih kepada penceritaan pengalaman hidup, nasihat dan blogwalking sesama blogger.....
Kekerapan update:  blog aku memang aku on jer kalau aku kat opis (8 jam sehari), update kalau tertarik update 2 @ 3 entry..kalau kat rumah sebelah malam aku akan blogwalking kat bloggers....Tetapi kebiasaannya aku update setiap hari bagi mengaktifkan diri.....


SYARAT-SYARAT :

2. Tempek banner atas tue. Copy ja code banner dan paste dalam entry (HTML).
3. Explain kat aku, kenapa nak masuk dalam bloglist fizgraphic. Apa kekuatan blog hampa dan berapa kerap hampa update blog dalam sehari. (Ayat 2-3 baris automatik aku tekan X)
3. Follow blog www.fizgraphic.com dan like fanpage --> TEKAN
4. Copy link entry dan hantar kat ruangan komen entry nie.
5. Tepuk tangan 3 kali sambil senyum selepas berjaya hantar link entry kat aku. *hihihi
6. Tamat : 30hb Mac 2013 pukul 11.59 malam.

MP : Join join sekali....(smile always...)

Comments

Popular posts from this blog