Sembonia Menjadi Pilihan

Akhirnya Sembonia menjadi pilihan aku Hari Raya Aidilfitri tahun ini.
Bertahun aku tunggu nak beli kasut dan handbag brand Sembonia (ayat tak menahan)
akhirnya malam hari tu ada offer one day di AEON Jaya Jusco Bandaraya Melaka.
Pergghhh ramainya orang, nak cari parking pun susah siap berebut lagi.....
Sampai di outlet Sembonia aku dah tangkap satu handbag kira harga boleh tak tahan dan lastly menjadi pilihan hatiku....Tetapi ada harga yang lagi mahal beratus-ratus.
Handbag yang aku beli ini ada discount 50 % untuk hari offer tu saja (1 day only).
So lepas tolak discount kira ok lagi ler harganya, berbaloi-baloi.....
Aku pilih colour coklat....(tema raya aidilfitri kali ini)
Dah siap buka resit, aku pergi pulak ke bahagian kasut Sembonia.


Memang aku berkenan dengan pattern dan kelasakan kasut ini. Janji kasut ini tahan bertahun aku pakai....Colour coklat menjadi pilihan aku...(hehe....)
Harga sebenar RM 99.00, setelah discount 30 % dapatlah harganya yang menarik....
(kira sendiri ler yea berapa harganya...)
Lastly dah siap buka resit, pergi bayar jap kat kaunter mengunakan kad sreetttt Maybank2u ler, tak bawa money cash banyak sebab orang ramai...crowded...
Time mengambil Sembonia nie tang kasut ada dapat beg plastik 
tertulis 'SEMBONIA' color hijau.
Time mengambil handbag pulak ada diberi sekali beg kain 'SEMBONIA'....
So bangga tak...? Bangga ler weeeiiiii...hasrat yang terpendam sekian lamanya akhirnya                                terlaksana jugak.... (sebelum ini harganya memang mahal....)
                  Oppss...tapi aku ada dapat voucher discount RM 25  masa beli barang kat Aeon Jaya Jusco hari tu, so apa lagi redeem ler yea.....
(jimat tak...? jimat......) then beli RM 100 above dapat lagi voucher RM 5....
                    Bila kita dah beli barang beratus-ratus jangan lupa minta bekas angpow raya yea....kang melopeh laks....hehe...
Sekian....suka weiiii.....

MP : Sembonia...siap mimpi lagi.....apa khabar Sandakan? Dengar anak aku BBM asyik kena salam perkenalan dan bersih kawasan jer....sabar yea.....

Comments

Popular posts from this blog