Dapat Duit Dari Blogger Hasrul Hassan

Funny colorful smiles. Positive emotions - stock photo

Pagi hari ahad yang lepas, balik jer dari shopping barang dapur kat Tesco, terus aku on kan komputer dan buka facebook sampai ke petang ......
Sambil masak, sambil aku baca story kat FB dan dengar radio online......

 Selepas masak aku terbaca kat FB Bro Hasrul Hassan, dia ada menganjurkan segmen teka-teki....(macam besar jer segmen dia....) hehe...tapi segmen suka-suka jer dari dia.....
Sapa tak nak jawabkan soalannya senang sangat siapa cepat dia dapat, tak sangka sekali teka, cepat dan betul jawapannya....Apa soalan dia? 
Dalam banyak-banyak kuih ... kuih apa yang bukan kuih ...?
Senang tak soalan ini? Senangkan....jawapan yang aku bagi 'kuetiau' 
Dalam beberapa minit lepas tu HH hubungi aku dan mengisytiharkan sebagai pemenangnya....sukanya....sapa nak bagikan...lepas duit top up handphone....haha
Thanks HH....jom terjah blog HasrulHassan ini yang merupakan blog yang mempunyai Alexa Rank bawah 200.....Tahniah HH....

Picture : Sumber

MP : Mood happy....

Comments

Popular posts from this blog