CPC Nuffnang Baru Nak Datang Menjengah

CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns

Campaign
Blog
Start Date
Status
Xaxis #0135 (3)
cerita maya persada
10 Feb 2014
Credited
Xaxis #0135 (3)
cerita maya persada
10 Feb 2014
Credited

Setelah sekian lama menunggu akhirnya iklan CPUV telah bertandang kat blog aku.  Itu pun setelah aku masukkan iklan H12-Media kat blog aku.  
Hujung bulan lepas aku telah cash out iklan nuffnang buat kali ke-2.  Baru tahu takut aku beralih arah, iklan ni dah rajin menari-nari kat blog.  Aku pulak seakan-akan hilang kepercayaan dengan nuffnang terus cash out... dah tak mahu kumpul lagi duit kat dalam tu.  Kalau ada rezeki ada ler.....

Tapi iklan yang ada macam sekejap timbul sekejap tenggelam.....

Jom jengah kat blog aku tengok iklan apa yang berlegar-legar yeah...!!!


CPC (Cost-per-click) Campaigns

Campaign
Blog
Type
Date
British Council Educ...
cerita maya persada
global_CPC
24 Feb 2014
Visa Travel Happy
cerita maya persada
global_CPC
23 Feb 2014
IKEA February Sales ...
cerita maya persada
global_CPC
23 Feb 2014
INTI 2014 Cycle 2
cerita maya persada
global_CPC
23 Feb 2014
INTI 2014 Cycle 2
cerita maya persada
global_CPC
23 Feb 2014

MP :  Mendung tak bererti hujan.....

Comments

Popular posts from this blog