Hari Sabtu Yang Sibuk



Hari ini sabtu aku kerja untuk kesekian kalinya.  Memang setiap sabtu aku kerja.  Tapi hari yang paling sibuk hari ini, sebab my colleague tak kerja dia pergi Tioman Island.
Boss pulak dah seminggu kat Perth.  Besok balik ler tu. Elok dia takder, kalau ada bagi bikin panas jer....Aku ni bila ler nak gi holiday.....asyik kerja dan budget lari jauh.....

Memang setiap sabtu aku kerja sampai pukul 1.00 petang.  Petang nanti nak balik kampung, kita orang adik beradik ada buat kenduri pada keesokkannya. Dorang yang dari Shah Alam ada yang balik awal.  Aku yang tinggal kat bandar Melaka nie ha...tak sampai-sampai lagi....

Pantas berlari aku balik kampung petang nanti. Kalau dah jumpa adik beradik nie mesti ada gosip terbaru.  Nanti citer ler yea....hihi

MP :  MH370 terus dalam misteri.....


Comments

Popular posts from this blog