Today Is My Birthday

Happy Birthday Sukma!
GOOGLE
Today is my birthday 28 November........

Semalam dapat sms dari Mydin Holdings untuk redeem baucar tunai sebanyak RM 5.00. Tadi dapat sms dari AEON untuk redeem birthday promotion coupon.  Aku merupakan member pada kedua-dua shopping mall berkenaan. Dapat juga kad birthday dari Libresse....ahakss...

Tapi yang lebih terperanjat Google mengucapkan Happy Birthday di wall google aku pagi tadi semasa aku on google.  Lebih terharu my family, bloggers, rakan-rakan alam maya di Facebook, WeChat, BBM yang mengucapkan HAPPY BIRTHDAY untuk diri ini. 
Hotlink pula memberikan panggilan percuma untuk panggilan MAXIS ke MAXIS pada hari ini sahaja.  So kalau nak berbual dengan aku sila ler pm yea...nanti aku call semula.
KEEP IN TOUCH buat uolls.......

MP :  I Love Uolls.........

Comments

Popular posts from this blog