Akhirnya Aku Dah Jumpa

                                                        yang baru
Akhirnya semalam baru aku terjumpa satu kedai lama yang menjual aksesori Ray Ban. Nampak tak cangkuk putih kat dalam gambar tu.  Benda itu ler yang patah hari tu,
aku ada buat entry di sini.  Itu pun setelah my hubby beritahu cuba pergi kedai cermin mata ini.  Lokasi kedai ini terletak berdekatan dengan KFC Bachang, Gajah Berang Melaka....(ha alamat lengkap lagi...tapi nama kedai aku tak ingat).  Dulu-dulu kedai ini popular di kalangan pengemar spek ray ban dan cermin mata.  Sekarang banyak kedai cermin mata di shopping mall tapi semuanya nan ado......

Bila aku pergi untuk tukar aksesori yang patah tu kelihatan satu kotak aksesori ray ban dikeluarkan.  Dia kata original nie, tapi boleh ler...janji terletak kat hidung aku. Terhindar dari cahaya silau dan lapisan ozon.  Harganya setelah dicampur tolak di bagi aku RM 20 jer untuk sepasang, yang patahnya hanya satu tapi aku tukar sepasang, kalau tukar satu kalernya nampak lain sikit agak cerah gitu.....Siap dia tanya aku beli kat mana ray ban nie....aku cakap KL jer....haha....

Mengikut kata my hubby kat kedai nie ada jual copy paste ray ban...ala yang murah-murah gitu kalau tak mampu nak beli yang mahal beli jer yang murah....Buat cermin mata kat sini pun murah berbanding kat kedai shopping mall lain.....Ok...layan...now dah ada yang baru yang patah nie ko tak reti nak simpan buat azimat....hihi...

Buat azimat
MP : Bertambah yakin kalau ada yang baru.......

Comments

Popular posts from this blog