Keyword TENTERA Menjadi Popular Di Blog

Keywords
terbuka askar 27/11/13
pengalaman perajurit muda atm
maklumat tentang pemilihan akhir perajurit muda wanita siri 36/2014
pemilihan terakhir tentera 23 november 2o13 zon sarawak
pengalaman masuk tentera darat
persediaan awal ke pemilihan akhir tudm
kesan jerebu kepada kesihatan
kasut swat delta
no tel nasi ayam bonda melaka
prajurit muda tentera darat


Semalam hit keyword di blog aku mencanak naik mengenai tentera.  Maklumat mengenai ATM menjadi pilihan pembaca untuk mendapatkan info terkini dan pemilihan akhir kemasukan perajurit muda pada siri tahun 2014 akan datang.  Begitu juga pengalaman perajurit muda ATM semasa mengikuti latihan dan kasut swat delta yang dipakai oleh anggota tentera kita.


MP : Info dan maklumat mengenai tentera yang dipaparkan di blog aku seharusnya tepat dan berdasarkan pengalaman anggota tentera sendiri, pengalaman anak aku yang mengikuti latihan tentera bersama skot-skot yang lain dapat aku cedok melalui penceritaan mereka.  Hope anak aku bersama skot-skot berjaya dalam mengikuti ops bambu nanti......

Comments

Popular posts from this blog